Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Canım abim. ❤️
8 Kommentare

sancaktepelivor 3 Jahren
Be beşiktaş bu adama bir veda mesajını bile çok gördü !!

Onur Sarivor 3 Jahren
Ozzy diye yazilir, adam diye okunur

primeJKvor 3 Jahren
Kaptan 😥

Onur Akgülvor 3 Jahren
Canım oğuzhan kalbi güzel oğuzhan.

Uğur Çaykaravor 3 Jahren
Helal olsun Kardeşim helal olsun

Umut Atikvor 3 Jahren
Beşiktaş'ın çocuğu

ceren 🪐vor 3 Jahren
Ogim

HALİL🦅vor 3 Jahren
Bu adam nasıl kazanılamadı?
