Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Capo - Wid Us (2013) He would’ve turned 32 today, RIP 🕊️
20,024 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

praisegio1 yıl önce
was always the best glo gang member man

Solar Heavy1 yıl önce
this beat is wild

shotas🇨🇮🇧🇷1 yıl önce
Classique ce son de capo 🪦🕊️

Drenchh1 yıl önce
Goat

۟1 yıl önce
🐐

Junior1 yıl önce
his music aged so good to me too, sick thinkin about it

yo1 yıl önce
LLCAPO 🕊️🕊️

𝙅00𝙍𝘿𝙔1 yıl önce
he was on his way to being a star. one of the more underrated rappers from chiraq. he doesn’t get his flowers enough.

Act1 yıl önce
Long live capo

.1 yıl önce
Aww man🤦🏽♂️🤦🏽♂️

Montana1 yıl önce
Folks was raw with that music shit 🖤🖤 LLKC
