Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Català, català, català!!
27,227 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Paco Fanésvor 2 Jahren
Aquesta és l'actitud.

Narcís Garoleravor 2 Jahren
Que trist, que depriment, que, 40 anys després del franquisme i del "gonellisme", hàgim de defensar la llengua oficial i pròpia de Mallorca...

Marialba Revés Noriegavor 2 Jahren
Que emocionant!!!viscaaaa!!!

Ivan Ogareffvor 2 Jahren
💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛

Miguelvor 2 Jahren
Pobrecitos

Magda10020307vor 2 Jahren
Aquestes iniciatives estan molt bé. Però si no hi ha un govern una mica valent q faci complir la llei, no hi ha res a fer, mal q ens pesi. Continuarem sentint els improperis de la noia del bar q no ens entén quan li demanem un cafè amb llet i poca cosa més.

Davidvor 2 Jahren
Jajajjaja ridículos

Aniceta Zegarretta 🇿🇦🇵🇸🇱🇧vor 2 Jahren
Aquest senyor parla Barcelonès no té res de balear.

Pere Costa Vilanovavor 2 Jahren
Països Catalans

PLIS Educaciónvor 2 Jahren
Ni una bandera mallorquina. No les diferencia nada con los fanáticos religiosos.
Ähnliche Videos
1:26
Sensitive content
Són castellanoparlants que tot i no parlar català habitualment, si els mantenim el català et parlaren català. Han fet una cançó en català i amb el suport dels Premis enderrock segur que en seran més. Mantinguem el català amb els castellanoparlants i amb tothom.
Mantinc el Català
171,491 Aufrufe • vor 1 Jahr

