Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Catalunya NO te Rei!!!!
24,430 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

4 iai@s. Sou patètics i ridículs. Feu vergonya aliena

Lo que si que tiene es, una buena cantidad de tontos del bote

@lluis_llach Ni Monestir de Montserrat, colaborador dels que historicament ens han reprimit, els botiflers de sempre, els colaboradors necessaris pel sotmetiment de Catalunya per la força bruta, repugnant tot plegat, ara bé tenim el que votem, nosaltres tenim la clau. ER i Junts haurien de /

Es el descendiente de Ramon Berenguer IV. No es Rey, es Conde de Barcelona

Ni lo ha tenido jamás, amigo de la "corona catalano-aragonesa"... 😅

No hauríem de parlar en 3a persona. Catalunya SOM. Catalunya no TENIM rei. Catalunya no només és un territori, som ambé nosaltres, la gent, els catalans. Primera persona del plural.

No sortirà al telenotícies oi ???

