Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ce son vraiment c’était trop

153,823 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Lounes ⵣ 🇵🇸 profil fotoğrafı
Lounes ⵣ 🇵🇸1 yıl önce

Dsl mais passer après Waka Waka et Waving flag c presque impossible tout sonne amère après ça

🗡️RK🇨🇩🇵🇸 profil fotoğrafı
🗡️RK🇨🇩🇵🇸1 yıl önce

Mais tu as absolument raison

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

this one is such a vibe

r🇱🇧🇵🇸 profil fotoğrafı
r🇱🇧🇵🇸1 yıl önce

bon de rappeler que la meilleure hymne de cdm est bien celle-ci

Yohan_Asakura1🇰🇷( Lothbrok ) profil fotoğrafı
Yohan_Asakura1🇰🇷( Lothbrok )1 yıl önce

Pour moi ils sont noirs hein

🗡️RK🇨🇩🇵🇸 profil fotoğrafı
🗡️RK🇨🇩🇵🇸1 yıl önce

Dire que Pitbull a + fait du bien aux noirs que MLK

𝓐 profil fotoğrafı
𝓐1 yıl önce

@Mancity60 Celui là, c’était trop

Shawn 🇫🇷 profil fotoğrafı
Shawn 🇫🇷1 yıl önce

La cdm 2014 c’était l’apogée du foot

Ib’🦇 profil fotoğrafı
Ib’🦇1 yıl önce

La nostalgie va me tuer un jour

Em’ profil fotoğrafı
Em’1 yıl önce

Y’a pas un blanc mais on prend quand même

le barca m’a sauvé profil fotoğrafı
le barca m’a sauvé1 yıl önce

La nostalgie va m’egorger

Benzer Videolar