Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

1,345,453 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Arzu Asil's profile picture
Arzu Asil1 year ago

İzmir de hangi belediye düzgün çalışıyor biri söylesin ??? İzmir dediğimiz zaman millet ay İzmir çok güzel diyor ama İzmir’in içine ediyorlar çalışmayarak kimse bilmiyor

A soul from Yarlıg's profile picture
A soul from Yarlıg1 year ago

Bir yüksek mühendis olarak söylüyorum İzmir'i düzeltebilmek için komple yıkıp yeniden inşaa etmek gerek. Liyakatsiz belediye kadroları iş bilmez torpilli sözde mühendisler logar kapağını bile asfalta oransız yerleştiren çalışanlar vs vs uzar gider bu liste maalesef...

Dewdrop's profile picture
Dewdrop1 year ago

Kahveciyi boykot ederek hırsızı hapisten çıkarmaya calisacaginiza devlet bütçelerini 30 yıldır çalan izmir için harcamaya chp boykot edin belki bok içinde yuzmezsiniz

𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾's profile picture
𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾1 year ago

Çeşme’nin su ve kanalizasyon birimi yok mu , Bana ne yani.

Okan's profile picture
Okan1 year ago

Olsun belediyecilik falan simdi bosver dimi ama

Güven Gedik's profile picture
Güven Gedik1 year ago

Her yer sel olmuş durumda 1.50 boyundakiler sokağa çıkmasın 😂

MüslümanTürkAybars🇹🇷's profile picture
MüslümanTürkAybars🇹🇷1 year ago

Verin ordan Adalet Özgürlük Demokrasi kelimeleri ve Atatürk fotoğraflı bayrak eşliğinde İmamoğlu yürüyüş görüntüsü.Kaldırın bedavadan arabayı miting için. Atatürk desin sanatçılar verin milyonlarca parayı konsere. Ne gerek var hizmete falan nasıl olsa engellendiklerine inanan var

🌍bytolukan🌞☕🐈's profile picture
🌍bytolukan🌞☕🐈1 year ago

Yağmur suyu kanalları yoksa ki yok farklı bişey beklenmemeli, öncelikle yağmur suyu kanalları yapılıp sıklıkla mazgalları olmalı Avrupa da olduğu gibi.

Nedim Özgül's profile picture
Nedim Özgül1 year ago

Rakım; Kara 'nın, Deniz seviyesinden ortalama yüksekliği. Çeşme 'de, RAKIM 5-6 metredir. Aşırı yağışlarda; merkezde mazgallardan 3-4 metre yukarı su fışkırır. Bunun belediyecilik ile ilgisi yoktur. Karalama yapan yorumcuların bilgisine...

ʜᴀɴᴄɪ's profile picture
ʜᴀɴᴄɪ1 year ago

cidden şu olayın savunulucak bir tarafı yok yazık günah insanların emeği tedbirsizliğin eseri oluyor

Related Videos