Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Çin’de bir okul:

541,970 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Funda Arslan
Funda Arslan3 лет назад

ne kadar çok çalışırsan o kadar çok kazanırsın.

Фото профиля Zeynep emir
Zeynep emir3 лет назад

Gençlerin eline verdiler telefonları gençleri avallastirdilar dünyanın hiç bir yerinde bizdeki kadar bağımlılık yok bizim insanımız telefonsuz nefes alamaz hale geldi

Фото профиля Melih
Melih3 лет назад

Makam mevki kariyer bunlar hepsi kapitalist düzenin kelimeleri emekçi insanlar niye az kazanıyor ve niye aşağılanıyorlar çünkü herşeyi sınıfsal hale getirdiler insanın değerini yaptığı meslekler belirliyor oysa herkes eşit bakılması gereken mesleği değil işini nasıl yaptığıdır.

Фото профиля Zafer
Zafer3 лет назад

Güzel ama keşke herşey videodaki gibi olsa.

Фото профиля Sinan ☠️ Uçar
Sinan ☠️ Uçar3 лет назад

Olmadı ki şimdi,torpil koymamış araya hemen nasıl işe girdi :))

Фото профиля metin oktay
metin oktay3 лет назад

Boş işlerle uğraşma, internet üzerinden dolandırıcılık yaparsan tonla para kazanırsın diyor.. :)

Фото профиля Ugur Pişgin
Ugur Pişgin3 лет назад

@mustafaozer77 Bizde de eskiden okumazsan sanayiye verilir di.

Фото профиля Ömer Çebi
Ömer Çebi3 лет назад

Videonn verdği bricik mesaj "okumazsan az, okursan çok para kazanrsın". Maalesf Türkye dahil dünyann bir çok yernde drum aslnda tam tersi. Okuyan değil okumayıp da esnaf olan tacir olan mutaahhit olan çok para kazanyor. Ayrıca okumann amacı para kazanmak değil insan olmak olmalı

Фото профиля Zekeriya Sekin
Zekeriya Sekin3 лет назад

Hem telefonu ve interneti ve sosyal medyayı keşfetmişler, hem de bunları kullanmayı kötülüyorlar. Bence bu ahirzamada bunlar aczimize binaen Allahın en büyük bir ihsanı, bir ikramı..

Фото профиля Emrullah Çoban
Emrullah Çoban3 лет назад

Bilmiyorum bir tek ben mi rahatsız oldum izletilen videodan. İnsanları böyle tasnif edilmesi ne kadar doğru?

Похожие видео