正在加载视频...
视频加载失败
Çinlileri iş üstünde yakaladım
11 条评论

0-100’ü tam 36 ton yük ile 20 sn, yüksüzken sadece 5 sn’de 100 km hıza çıkabiliyor

I lived in China for seven years to startup and operate a company. I spent over $1,000,000 building out a factory, training. I needed to avoid IP theft and bad quality. Now others manufacture through us. DM me if you need help.

Ahaha adam kopyaladı bile 1 saate Çin’de üretilir

Yan sanayi yedek parça ve aksesuar üretimi için kabaca incelemeye almışlar🤣🤣🤣🤣

😅 dünyanın neresinde olursa olsun giderler ve kopyalarlar

Bizim de İdef fuarında askeri aracın altını çekiyorlardı

Elektrikli araç konusunda ders verirler doğruya doğru ama efsane kopyacılar ona laf yok 😄

Çalıyorlar

İlk gördükleri yerde kopyalama çalışmalarına başlamışlar. Sapık bunlar yemin ederim.

Tampon mu üretecek ne yapacak acaba?

Tısıla 🐍
相关视频
Sensitive content
Yakaladım telefonunuz bende!
Replik Gelsin
2,844,747 次观看 • 1 年前


