Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
👶çocuklar duşta💦 nekadar kalmalı
567,277 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Çok uzun kalıyorsa asılıyor olabilir

31 cekiyodur dr

Ya rahat bırakında millet rahat rrahat 31’ini çeksin

Babamlar kaplıcaya gittiklerinde 2 saatten aşağı çıkmazlar o kadar para verdik diye.

Doktor abi sende fayansları heder aldın zamanında! Ayrıca bu zaman baskısı ilerleyen yaşlarda erken boşalmak sorunlarına neden oluyor! Bırakın rahatlasın çocuklar! 😉

Gençlerin her işine karışmamak lazım

Yani gençler, olay basit: Yatakta asılın, peçeteyle kabasını alıp…

Dr abisi, klor hikayesini anlatsaydin daha iyi değil miydi? Hani klor buharlaşıyor, solunum yoluyla kana karışıyor filan ;/

Gözümüzün bebeği doktorlarımız.

10 dk’dan fazla kalıyorsak bilinki 31 çekiyoruz ya. Bu millet de bunu anlayamadı gitti.
