Loading video...
Video Failed to Load
Çok doğru bir değerlendirme!
441,531 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Marksist1 year ago
Aynen Türker bey ☝️✍️

donn keyy1 year ago
Chp biz devri sabik yapmiycaz diyorlar.. 😂😂 Tayyip haksiz mi şimdi ? Turker bey ?

Zekai Fatih Sunay1 year ago
Sarayların tamamına karşıyım.

Ali Haldun Ariturk1 year ago
Ama! Orda oturanların sonuna Bakınız, çavuşesku, hitler, musssolini!

Hüseyin zafer Düzgün1 year ago
👍👍👍👍👍

Darbeli Matkap031 year ago
Sonuna dek haklı. Aynı mimari dini yapılarda da kullanılıyor bolca. Devasa büyük ve yüksek camiler,dev kiliseler,tepesine bakarken boynunun kopacağını sandığın katedraller. Hepsi videoda bahsedilen aynı amaca hizmet ediyor.

Turan Dursun1 year ago
Harika bir paylaşım, Paşam. ❤️

Ozelders9291 year ago
Korku ne kadar büyükse...

RUGK1 year ago
Eskiden Adalet Sarayı vardı, adalet gitti saray kaldı.😢

Nurettin Sinar1 year ago
O binalardan güç alanların genel sonu da budur!
