Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Çok elektronik 😅

676,956 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Bekir
Bekir3 лет назад

ülkemizin değerleri ile gurur duyan insanlar candır , Elhamdülillah onlar iyi ki var. 💯💪🇹🇷

Фото профиля Semih Sevil
Semih Sevil3 лет назад

Benim vergimle, eğleniyormusun? Tanzanya, Uganda, Nijerya bundan yaptı, sizin yaptıklarınızı yapmadı.

Фото профиля Mühendise Hanım
Mühendise Hanım3 лет назад

@mikailderya2979 Yaaa Başkanım😅😅😅😅😅

Фото профиля Vefa SÜMERLİ
Vefa SÜMERLİ3 лет назад

Keşke bütün başkanlar senin gibi olsa istanbul büyükşehir belediye başkanı olman gerekiyor sen siyaset yapmıyorsun içten kalben aşkla halka yaklaşıyorsun iyi varsın doğru yoldasın vesselam...

Фото профиля Murat Kanal
Murat Kanal3 лет назад

Bize böyle başkan çıkardınızda oy vermedikmi?. Tarafsız bir vatandaş olarak söylüyorum, Belediye başkanları hatta Milletvekilleri böyle samimi ve sempatik olmalı. Ülkemde yaşamak bu şekilde çok keyifli bir hale gelir. Helal olsun Bünyamin başkan. Ümraniye’den selamlar.

Фото профиля İlhan BİLGİN
İlhan BİLGİN3 лет назад

Şive candır👍

Фото профиля RAMÇO
RAMÇO3 лет назад

Başkanım vallahi sizin yüzünüzden Güngören'e taşınacam

Фото профиля Yusuf
Yusuf3 лет назад

Başkanım ikameti mi aldıralım ailece Güngören e diyoruz :)

Фото профиля Hasan Özket Dr. 🔎 🇹🇷
Hasan Özket Dr. 🔎 🇹🇷3 лет назад

Sn. Başkanım. Vatana, millete hayırlı olsun. 🇹🇷🧿

Фото профиля Tolga Akın
Tolga Akın3 лет назад

italyanlar üretim bandında besmele çekmedikleri için nazar değmiştir..hakikaten çok komik adamlarsınız..çok elektronikmiş

Похожие видео