Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Çok keyifli ya :d

638,085 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

Fakfakir profil fotoğrafı
Fakfakir2 yıl önce

Adam ağladı la

Mehmet Özkal profil fotoğrafı
Mehmet Özkal2 yıl önce

Beşiktaşlı arkadaş niye seviniyor ? Kanarya Kartalgücüspor değil mi bunlar 😂

Alkolik Bilbao profil fotoğrafı
Alkolik Bilbao2 yıl önce

Gala tayfaya hizmet değil benim paylaşımım?

hasan profil fotoğrafı
hasan2 yıl önce

Ben inanıyorum futbolcular ateist sosmslsmdşadöfösöc

Dark Alleys profil fotoğrafı
Dark Alleys2 yıl önce

Hadi Galatasaraylı seviniyor da beşiktaşlıya ne oluyor bugün Antalya deplasmanı var 😂

Emre profil fotoğrafı
Emre2 yıl önce

Zahahahahahahahahahah ulan ya zahahhaahhahahaahhaah

כלב רע profil fotoğrafı
כלב רע2 yıl önce

elemanin ustundeki FB formasi kac yillik lan. Eger retro satislari filan yapmadilarsa en az 25-30 senesi var o formanin. Mujdat, Oguz filan giyiyordu aynisini

Mert Zorlu profil fotoğrafı
Mert Zorlu2 yıl önce

Olum bu ne hahahahahaha

Benzer Videolar

epik bir kavga sahnesi. izlemesi çok keyifli.
6:39

Sensitive content

epik bir kavga sahnesi. izlemesi çok keyifli.

Dizi Analiz

1,576,416 görüntüleme • 2 yıl önce