Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Çok keyifli ya :d
8 Yorum

Fakfakir2 yıl önce
Adam ağladı la

Mehmet Özkal2 yıl önce
Beşiktaşlı arkadaş niye seviniyor ? Kanarya Kartalgücüspor değil mi bunlar 😂

Alkolik Bilbao2 yıl önce
Gala tayfaya hizmet değil benim paylaşımım?

hasan2 yıl önce
Ben inanıyorum futbolcular ateist sosmslsmdşadöfösöc

Dark Alleys2 yıl önce
Hadi Galatasaraylı seviniyor da beşiktaşlıya ne oluyor bugün Antalya deplasmanı var 😂

Emre2 yıl önce
Zahahahahahahahahahah ulan ya zahahhaahhahahaahhaah

כלב רע2 yıl önce
elemanin ustundeki FB formasi kac yillik lan. Eger retro satislari filan yapmadilarsa en az 25-30 senesi var o formanin. Mujdat, Oguz filan giyiyordu aynisini

Mert Zorlu2 yıl önce
Olum bu ne hahahahahaha
Benzer Videolar
6:39
Sensitive content
epik bir kavga sahnesi. izlemesi çok keyifli.
Dizi Analiz
1,576,416 görüntüleme • 2 yıl önce
