Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Çok keyifli ya :d
8 Kommentare

Fakfakirvor 2 Jahren
Adam ağladı la

Mehmet Özkalvor 2 Jahren
Beşiktaşlı arkadaş niye seviniyor ? Kanarya Kartalgücüspor değil mi bunlar 😂

Alkolik Bilbaovor 2 Jahren
Gala tayfaya hizmet değil benim paylaşımım?

hasanvor 2 Jahren
Ben inanıyorum futbolcular ateist sosmslsmdşadöfösöc

Dark Alleysvor 2 Jahren
Hadi Galatasaraylı seviniyor da beşiktaşlıya ne oluyor bugün Antalya deplasmanı var 😂

Emrevor 2 Jahren
Zahahahahahahahahahah ulan ya zahahhaahhahahaahhaah

כלב רעvor 2 Jahren
elemanin ustundeki FB formasi kac yillik lan. Eger retro satislari filan yapmadilarsa en az 25-30 senesi var o formanin. Mujdat, Oguz filan giyiyordu aynisini

Mert Zorluvor 2 Jahren
Olum bu ne hahahahahaha
Ähnliche Videos
6:39
Sensitive content
epik bir kavga sahnesi. izlemesi çok keyifli.
Dizi Analiz
1,576,416 Aufrufe • vor 2 Jahren
