正在加载视频...
视频加载失败
Çok lezzetli görünüyor
287,386 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

onu yaninda acik ayranla oyle bir gomerim ki yaptigin ironinin cani ceker, bir tane de o soyler

@Adana_Bld @adanailtarim Adana Yüzüncüyıl mahallesi kapalı pazarı karşısında mekan.

BIRAK ŞU EKMEĞİ ARTIK BIRAK KAÇ KERE DAHA ELLEYECEKSİN SAL EKMEĞİ ARTIK.

Çıplak el ile yapılan her şey hijyenik değildir demek yanlış olur .Seyyar tarzı bir esnaf gayette lezzetli .Tezgahı normal ette sıkıntı yok ise afiyetle yenir .

@isakeskiinn ustam şifa

that's interesting, but what do you think of this?

Helikobakter pilori +++ yükleniyor.

Tam bir yemek terörü videosu

yerim galiba ya

İşletmenin kalite belgesi var mı? Tedarikçiler hep aynı mı? Hijyen kurallarına neden uyulmuyor? Tezgah ne sıklık ile ve hangi temizlik ürünü ile temizleniyor? Belediye denetim ve tetkikleri yapılıyor mu? Ustalar ne sıklıkla traş oluyor? Her gün tırnak kontörlü yapılıyor mu?

Resmen elinin lezzetini veriyor 😂
