Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Çok mu güzel oldu ne ?
Комментарии: 10

Glory Luna2 лет назад
Çok mu güzel?🤔 Harika olmuş. Yüreğinize sağlık Ferhat Bey.🥰🎶❤

(𐰢𐰀𐰚𐰓𐰃) Mehdi2 лет назад
Çok güzel☘️☘️☘️

Gülnur2 лет назад
Abi ben hala “Yıllarım gitti” de kaldım…

Bist Market Maker2 лет назад
Kırılmaca darılmaca yok, eskiler daha güzeldi.

FENERBAHÇEYİM🏆🏆🏀2 лет назад
güzel yolculuk şarkısı olmuş.... otobüsün camına kafayı dayayıp akıp giden görüntüleri görememe ruh hali eşliğinde😉 çok mu acılı oldu ne....😆

Kimsesiz Yaşar ⚛2 лет назад
Ferhat göçer yine kezzap koymuş şarkinin içine yakip geçiyor kulaklari eskiden damar vardi simdi kezzap devri agzina saglik üstad

⚜️Mİcİ Bici ⚜️🅱️urju2 лет назад
çok iyi 💛💙

🇹🇷 Çalıkuşu🇹🇷 🐦🍃🌼2 лет назад
Yok oluyoruz yavaş yavaş... Hoşçakal 🥀

Bays2 лет назад
sana komşu olmak lazımdı şimdi balkondan dinlerdik :D

O.erdgn2 лет назад
Abi kapadokya da bi klip çeksen mi 🤗
