Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Çok mu güzel oldu ne ?

125,962 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Glory Luna
Glory Luna2 лет назад

Çok mu güzel?🤔 Harika olmuş. Yüreğinize sağlık Ferhat Bey.🥰🎶❤

Фото профиля (𐰢𐰀𐰚𐰓𐰃) Mehdi
(𐰢𐰀𐰚𐰓𐰃) Mehdi2 лет назад

Çok güzel☘️☘️☘️

Фото профиля Gülnur
Gülnur2 лет назад

Abi ben hala “Yıllarım gitti” de kaldım…

Фото профиля Bist Market Maker
Bist Market Maker2 лет назад

Kırılmaca darılmaca yok, eskiler daha güzeldi.

Фото профиля FENERBAHÇEYİM🏆🏆🏀
FENERBAHÇEYİM🏆🏆🏀2 лет назад

güzel yolculuk şarkısı olmuş.... otobüsün camına kafayı dayayıp akıp giden görüntüleri görememe ruh hali eşliğinde😉 çok mu acılı oldu ne....😆

Фото профиля Kimsesiz Yaşar ⚛
Kimsesiz Yaşar ⚛2 лет назад

Ferhat göçer yine kezzap koymuş şarkinin içine yakip geçiyor kulaklari eskiden damar vardi simdi kezzap devri agzina saglik üstad

Фото профиля ⚜️Mİcİ Bici ⚜️🅱️urju
⚜️Mİcİ Bici ⚜️🅱️urju2 лет назад

çok iyi 💛💙

Фото профиля 🇹🇷 Çalıkuşu🇹🇷 🐦🍃🌼
🇹🇷 Çalıkuşu🇹🇷 🐦🍃🌼2 лет назад

Yok oluyoruz yavaş yavaş... Hoşçakal 🥀

Фото профиля Bays
Bays2 лет назад

sana komşu olmak lazımdı şimdi balkondan dinlerdik :D

Фото профиля O.erdgn
O.erdgn2 лет назад

Abi kapadokya da bi klip çeksen mi 🤗

Похожие видео