Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
çok özlüyorum ulan...
Комментарии: 5

Aziz1 год назад
3 temmuz kumpasi ve 3 Haziran ihaneti olmasaydı o başarı gelecekti başkanım.

Solar Heavy1 год назад
My single Stargazing just landed!

Sarı Lacivert1 год назад
Duygulandık gece gece

Kıpçak1 год назад
Neyini özlüyorsun 20 sene yönetip en çok 6s şampiyonluğu gören başkan olmasını mi Yoksa kulübü 600 milyon Euro borçla bırakmasını mı

Berna1 год назад
#AliKocİstifa
Похожие видео
0:20
Sensitive content
onları çok özlüyorum ÇOK ÖZLÜYORUM neden sahnelerini az tuttunuz yargılanacaksınız
beco
10,950 просмотров • 1 год назад
0:43
Sensitive content
çok özlüyorum onları
Merve
11,244 просмотров • 1 год назад
0:31
Sensitive content
Onu çok özlüyorum
Tarih Enstitüsü
138,010 просмотров • 1 год назад
