Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
çok özlüyorum ulan...
5 Yorum

Aziz1 yıl önce
3 temmuz kumpasi ve 3 Haziran ihaneti olmasaydı o başarı gelecekti başkanım.

Solar Heavy1 yıl önce
My single Stargazing just landed!

Sarı Lacivert1 yıl önce
Duygulandık gece gece

Kıpçak1 yıl önce
Neyini özlüyorsun 20 sene yönetip en çok 6s şampiyonluğu gören başkan olmasını mi Yoksa kulübü 600 milyon Euro borçla bırakmasını mı

Berna1 yıl önce
#AliKocİstifa
Benzer Videolar
0:20
Sensitive content
onları çok özlüyorum ÇOK ÖZLÜYORUM neden sahnelerini az tuttunuz yargılanacaksınız
beco
10,950 görüntüleme • 1 yıl önce
0:43
Sensitive content
çok özlüyorum onları
Merve
11,244 görüntüleme • 1 yıl önce
0:31
Sensitive content
Onu çok özlüyorum
Tarih Enstitüsü
138,010 görüntüleme • 1 yıl önce
