Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

çok özlüyorum ulan...

16,166 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

5 Yorum

Aziz profil fotoğrafı
Aziz1 yıl önce

3 temmuz kumpasi ve 3 Haziran ihaneti olmasaydı o başarı gelecekti başkanım.

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

My single Stargazing just landed!

Sarı Lacivert profil fotoğrafı
Sarı Lacivert1 yıl önce

Duygulandık gece gece

Kıpçak profil fotoğrafı
Kıpçak1 yıl önce

Neyini özlüyorsun 20 sene yönetip en çok 6s şampiyonluğu gören başkan olmasını mi Yoksa kulübü 600 milyon Euro borçla bırakmasını mı

Berna profil fotoğrafı
Berna1 yıl önce

#AliKocİstifa

Benzer Videolar

çok özlüyorum onları
0:43

Sensitive content

çok özlüyorum onları

Merve

11,244 görüntüleme • 1 yıl önce

Onu çok özlüyorum
0:31

Sensitive content

Onu çok özlüyorum

Tarih Enstitüsü

138,010 görüntüleme • 1 yıl önce