Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Çok pahalı ustam
752,774 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

𝓖𝓪𝓵𝓪 〽️𝓾𝓼𝓽𝓪𝓯𝓪 𝓔𝓯𝓮𝓷𝓭𝓲1 год назад
375 liraya yağ ve kemik ayıptur yazıktır birde tanıtım yapıyorlar

MuratSD1 год назад
Tanıtımlarda şu tarz türküler çalan mekanlar görürseniz kaçın

dogukanseloglu1 год назад
Full yağ et yok vicdanda yok

The M.Ali1 год назад
Kemik yemek için 375tl vermek 😳 biz bunları zamanında köpeklere veriyorduk 🤣

Leonidas1 год назад
10 gram et yok

Arwen1 год назад
Bet reklamı RT lemekten sayfa casinoya dönmüş. Sağolsun arada bi konseptine uygun video da atıyor eyvallah

Ömer Yıldız1 год назад
Migros’ta kilosu 400 lira

GÜLALİ1 год назад
Et hariç herşey var.

bilmiyorum1 год назад
Bundan 5 şiş yesem dişimin kovuguna yetmez neyi 375₺ bunun millet kafayı yemiş

A C A R1 год назад
Pirzolanın kullanılmayan genelde kıyma için sıyrılan yerini sözde kebap olarak bu fiyattan satmak nedir hocam?
Похожие видео
0:27
Sensitive content
Fazlasını al ustam 6 gram çok fazla olur haram yemeyelim şimdi
Yemek Terörü
239,810 просмотров • 4 месяцев назад
0:51
Sensitive content
Bir parça eti bize çok pahalı şekilde sunan hanımefendi
AJANS TİMES
167,894 просмотров • 10 месяцев назад
