Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Çok seviyoruz! 💛💙
975,956 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
8 Kommentare

Nadir Ç.vor 2 Jahren
Cengiz Ünder’in performansını Crespo özetledi:

ASPARvor 2 Jahren
Her şey iyi güzel de şu penaltıları Szymanski'ye bırakın artık. Adam penaltı alıyor sürekli Tadic kaçırıyor.

EnesBolellivor 2 Jahren
Cengoyu da olayın içine çekmemiz çok iyi oldu

ᦋꪊꪜꫀ᭢ 𝓕𝓮𝓷𝓮𝓻𝓫𝓪𝓱𝓬𝓮vor 2 Jahren
Abi naptinnn 🥳🥳🥳🤣🤣🤣🧿

Samet Ceyhanvor 2 Jahren
@Fener__Digital

Nadir Ç.vor 2 Jahren
Hatırlayan renkdaşlarım beğensin lütfen 🙋

zezevor 2 Jahren
Aşığızz

HakanBalamirvor 2 Jahren
Deli gibi aşığız FENERBAHÇE
Ähnliche Videos
Biz bu takımı çok seviyoruz! 💛💙 #YellowLegacy #EuroLeague
Fenerbahçe Beko
134,148 Aufrufe • vor 1 Jahr
