Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Coldplay - The Scientist
19,399 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Sofia ⚪🔴⚪11 ay önce
❤️

༆Mía ོ11 ay önce
❤️❤️❤️

piridemeter 🇻🇪11 ay önce
❤️❤️❤️❤️❤️ “Nadie dijo que sería fácil “. Amo esa canción de Chris Martin Coldplay 😍😍😍

Premium11 ay önce
Posting great content on X? Subscribe to Premium to join our revenue share program.

havran11 ay önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

MimiNina11 ay önce
Mi cuñado 🥰

DelarochaSP11 ay önce
❤️❤️❤️🇧🇷

Mona Ariya11 ay önce
🤗🥰🤭

maria fernandez11 ay önce
👏👏👏👏👏👏👏
