Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Com no us pot caure bé aquest paio.

146,147 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Josep's profile picture
Josep1 year ago

En Bojan s'ho passa millor ara d'ajudant a la secretaria tècnica que quan jugava a futbol

Eppymondays's profile picture
Eppymondays1 year ago

Necessitem imperiosament líders. Líders descarats. Líders sense pors. Aquí hi ha un líder.

Damià Sans Garcia's profile picture
Damià Sans Garcia1 year ago

El millor President que ha tingut el Barça, de carrer

💙❤️🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿's profile picture
💙❤️🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 year ago

home en el moment q fa del club una dictadura ! 🥰

Aleix's profile picture
Aleix1 year ago

Bandera de Sant Jordi i dir tonteries va de la mà entenc.

Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩's profile picture
Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩1 year ago

Li tenen enveja, molta enveja.

JosepAntoni's profile picture
JosepAntoni1 year ago

Millor va ser en novita, que va deixar al club pelat i trucava a la guàrdia civil per a que li salves el cul de les seves tropelies. 😉

Aramelpenso's profile picture
Aramelpenso1 year ago

Ja només amb la posició de les nans demostra que no és un titafluixa.

En jo's profile picture
En jo1 year ago

Doncs aconsegueix diners per a salvar el Club. No com quan Qatar Foundation era millor que UNICEF i una obra social.

bonxabal's profile picture
bonxabal1 year ago

Oh sí, mira que bé em cau un pallasso hipòcrita que és partidari de celebrar una competició local en un país que porta criticant des de fa més d'una dècada. De veritat que sou una colla de fanàtics.

Related Videos