Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Com no us pot caure bé aquest paio.

146,147 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Josep profil fotoğrafı
Josep1 yıl önce

En Bojan s'ho passa millor ara d'ajudant a la secretaria tècnica que quan jugava a futbol

Eppymondays profil fotoğrafı
Eppymondays1 yıl önce

Necessitem imperiosament líders. Líders descarats. Líders sense pors. Aquí hi ha un líder.

Damià Sans Garcia profil fotoğrafı
Damià Sans Garcia1 yıl önce

El millor President que ha tingut el Barça, de carrer

💙❤️🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
💙❤️🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

home en el moment q fa del club una dictadura ! 🥰

Aleix profil fotoğrafı
Aleix1 yıl önce

Bandera de Sant Jordi i dir tonteries va de la mà entenc.

Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩 profil fotoğrafı
Humphrey🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇦🇩1 yıl önce

Li tenen enveja, molta enveja.

JosepAntoni profil fotoğrafı
JosepAntoni1 yıl önce

Millor va ser en novita, que va deixar al club pelat i trucava a la guàrdia civil per a que li salves el cul de les seves tropelies. 😉

Aramelpenso profil fotoğrafı
Aramelpenso1 yıl önce

Ja només amb la posició de les nans demostra que no és un titafluixa.

En jo profil fotoğrafı
En jo1 yıl önce

Doncs aconsegueix diners per a salvar el Club. No com quan Qatar Foundation era millor que UNICEF i una obra social.

bonxabal profil fotoğrafı
bonxabal1 yıl önce

Oh sí, mira que bé em cau un pallasso hipòcrita que és partidari de celebrar una competició local en un país que porta criticant des de fa més d'una dècada. De veritat que sou una colla de fanàtics.

Benzer Videolar