Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Com un pollastre sense cap.
23,159 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Està començant a fer les mateixes explicacions per a subnormals que el seu amic el mossen… acabarà malament

Aprender, ni estudios tiene; querer, dejó a la mujer tirada; trabajar, sigue sin haber trabajado un puto día. Un autentico gañan. @gabrielrufian

És un indigent mental, que va pel mòn pensant-se que és un premi Nobel. És demencial el personatge.

És un bocamoll de manual

Ha dit "el materialismo dialectico"?, ha dit "el materialismo dialéctico", no se si dir #OMG o #MFC

Un pícaro vivint de la picaresca gràcies i enredant a uns quants catalans.

@Tcom_g Està acabat, tertúlia spanyol, es el que li queda

De ben segur no parla pels catalans. A Madrid, el seguimos de fiesta i aixecar-se a la 1 és el seu tarannà.

Això no és nou! El garrulo de Súmate segueix essent el garrulo de Súmate, com altres que segueixen de directors generals. El sistema polítics està pudrit i cal tallar d'arrel el problema.

Que treguin a aquest matat a la tv en prime time ha de ser per que la cosa està prou malalta per les esquerretes extractores de rendes.


