Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Com un pollastre sense cap.

23,159 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von AlexT
AlexTvor 1 Jahr

Està començant a fer les mateixes explicacions per a subnormals que el seu amic el mossen… acabarà malament

Profilbild von Marc Teixido
Marc Teixidovor 1 Jahr

Aprender, ni estudios tiene; querer, dejó a la mujer tirada; trabajar, sigue sin haber trabajado un puto día. Un autentico gañan. @gabrielrufian

Profilbild von Guillem
Guillemvor 1 Jahr

És un indigent mental, que va pel mòn pensant-se que és un premi Nobel. És demencial el personatge.

Profilbild von Pepnus 🇨🇭🧗🚵🏃🚴⛷️🚣
Pepnus 🇨🇭🧗🚵🏃🚴⛷️🚣vor 1 Jahr

És un bocamoll de manual

Profilbild von Pedrito
Pedritovor 1 Jahr

Ha dit "el materialismo dialectico"?, ha dit "el materialismo dialéctico", no se si dir #OMG o #MFC

Profilbild von J. Batalla
J. Batallavor 1 Jahr

Un pícaro vivint de la picaresca gràcies i enredant a uns quants catalans.

Profilbild von Pep.
Pep.vor 1 Jahr

@Tcom_g Està acabat, tertúlia spanyol, es el que li queda

Profilbild von Marina Mas
Marina Masvor 1 Jahr

De ben segur no parla pels catalans. A Madrid, el seguimos de fiesta i aixecar-se a la 1 és el seu tarannà.

Profilbild von Àlex de Azuaje
Àlex de Azuajevor 1 Jahr

Això no és nou! El garrulo de Súmate segueix essent el garrulo de Súmate, com altres que segueixen de directors generals. El sistema polítics està pudrit i cal tallar d'arrel el problema.

Profilbild von A.M. ⭐X
A.M. ⭐Xvor 1 Jahr

Que treguin a aquest matat a la tv en prime time ha de ser per que la cosa està prou malalta per les esquerretes extractores de rendes.

Ähnliche Videos