Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
🍅 Comencem a preparar el dinar...
8 Yorum

Guille2 yıl önce
BAJSJKWJEKSJDJSHHA aneu borratxos

Girodevil2 yıl önce
Hola @GironaFC, estic al supermercat i tinc dubtes de quin tomàquet fregit comprar, em recomaneu algun?

armc2 yıl önce
lo del CM es de manicomi, m'encanta🫡

Arnauismo2 yıl önce
Si homeeee Solís isissisisisis

Џоеловски2 yıl önce
Tomate Solís nou patrocinador del Girona

Tatum Gironí ☘️2 yıl önce
SOLIIIIS

GironíDaltònic🇪🇺2 yıl önce
Subanse a la Solisneta🏎️🏎️🏎️

oleegis2 yıl önce
La publicitat a solis l hauriem de cobrar eh, que alejandro francés no es paga sol

