Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Coses que passen al barri d'Extramurs.
15,121 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Perdona Vicent...quin Govern municipal va donar l'ok a les llicències

Los permisos y licencias se debieron dar durante el Gobierno de Ribó, pero eso no interesa

El parc temàtic, ciutat morta

I els valencians a on ens anem a viure perque vinga gentola? Al carrer??? Ja està be !

De fora vindran que de casa mos tiraran

no entenc com encara ningu no haja intentat botarli foc a estes monstruositats

Pero Maria Coché diu que no, que ella està tancant tots els B&B. El que siga pel “negosi” eh? @mjosecatala

Pasa en casi todos los barrios. Barrios como La Raiosa o Nou Moles están como diría Raúl Antón "petaos de apartamentos turísticos, petaos, petaos.

Y te acuerdas ahora precisamente,pero no bajo que gobierno se concedieron esas licencias...me cachis....

Alguna licencia es anterior, alguna otra posterior... Las obras están ahora... y si lees mis artículos llevo hablando del tema mucho tiempo, sabudet.

