Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Çözebilene adminlik 😃

80,337 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Luka Doncic
Luka Doncicvor 1 Jahr

@filmcolik 1 tl işyeri sahibinden çıktı. Müşterinin hiç böyle parası yoktu. Yani işyeri sahibi 10 tl müşteriden almış oldu. 1 tl para ğstü verdi. Müşteri 2 tl vermesi gerekiyor. eksik verdi yani. Sonuç olarak işyeri sahibi elindeki 11 tl var ama 1 tl kendi parasıydı zaten

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

- Come Around

Profilbild von Sawant Dilek
Sawant Dilekvor 1 Jahr

Çözecek bir şey yok Çay parasını eksik verdi Ama elindeki parayı cebinden eklediği için para tamam gibi görünüyor oysa 1 tl başından beri eksik

Profilbild von Ayhanozturk
Ayhanozturkvor 1 Jahr

1 lira eksik verdi. Elinde ki 10 liradan 1 lira para üstü verdi 9 tl kaldı 1 lira su parası verdi 10 tl oldu. Kasadan çıkan 1 tl para üstü hesaba katılmıyor.

Profilbild von Gürkan
Gürkanvor 1 Jahr

Neyin adminliği mesela

Profilbild von RED
REDvor 1 Jahr

Çözen var mi acaba

Profilbild von Can’an
Can’anvor 1 Jahr

Çözemedim ben ya anlamadım ki

Profilbild von g
gvor 1 Jahr

Kafası yandı

Profilbild von K@dirrr
K@dirrrvor 1 Jahr

Anlamadım tam

Profilbild von 𝐌𝐄𝐃𝐎Ş
𝐌𝐄𝐃𝐎Şvor 1 Jahr

Anlayamadım ben ama

Profilbild von ÖZGE
ÖZGEvor 1 Jahr

Bilemedim

Ähnliche Videos