Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Çözebilene adminlik 😃
80,337 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

@filmcolik 1 tl işyeri sahibinden çıktı. Müşterinin hiç böyle parası yoktu. Yani işyeri sahibi 10 tl müşteriden almış oldu. 1 tl para ğstü verdi. Müşteri 2 tl vermesi gerekiyor. eksik verdi yani. Sonuç olarak işyeri sahibi elindeki 11 tl var ama 1 tl kendi parasıydı zaten

- Come Around

Çözecek bir şey yok Çay parasını eksik verdi Ama elindeki parayı cebinden eklediği için para tamam gibi görünüyor oysa 1 tl başından beri eksik

1 lira eksik verdi. Elinde ki 10 liradan 1 lira para üstü verdi 9 tl kaldı 1 lira su parası verdi 10 tl oldu. Kasadan çıkan 1 tl para üstü hesaba katılmıyor.

Neyin adminliği mesela

Çözen var mi acaba

Çözemedim ben ya anlamadım ki

Kafası yandı

Anlamadım tam

Anlayamadım ben ama

Bilemedim
