Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Çünkü ben barmenim.

794,162 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

3 Yorum

Paul Muad'Dib profil fotoğrafı
Paul Muad'Dib1 yıl önce

Adamın yüzündeki "Ne diyor bu karı" ifadesi

Murat profil fotoğrafı
Murat1 yıl önce

😂

Hasan profil fotoğrafı
Hasan1 yıl önce

Filmin ismi ne ?

Benzer Videolar

Waffle. Çünkü ben Ersoy’un orospusuyum.
1:29

Sensitive content

Waffle. Çünkü ben Ersoy’un orospusuyum.

FUTA

226,688 görüntüleme • 1 yıl önce