Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Çıkma ekmek var mı?
146,932 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

ordularilkhedefinizkendiniz2 yıl önce
ama arkadaşlar iyidir

Gökçe2 yıl önce
Tabutta Rövaşata ne muhteşem bir film

Meslekçi2 yıl önce
Benim için başyapıt.

charizard2 yıl önce
"İnsanlar soğuk, hayat çok soğuk be Mahsun. Keşke bu kadar soğuk olmasaydı da dünya, sen de bu kadar üşümeseydin."

GS2 yıl önce
Deepturkishweb müziği bu filmdendi heralde

yusuf 🐈2 yıl önce
Bok gibi film amk

berkay1 yıl önce
tam bir başyapıt

Leon2 yıl önce
Öyle tokat gibi çarpıyor yüze

Çağrıhan2 yıl önce
İzlememiş olanlar izlesin çok güzeldir

Prustanca2 yıl önce
Ne harika bir filmdir
Benzer Videolar
1:18
Sensitive content
Bak.. işe dönmem gerekiyo.. Ne diceksen de.. Akşama ekmek var mı yok mu
busukimin 🧊
16,278 görüntüleme • 1 yıl önce
