Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

99,303 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von BETONGPROD
BETONGPRODvor 2 Jahren

Va försiktiga allihopa det är uppenbart nått på gång hos snuten, dom har manglat pepparspray över folk på nedre

Profilbild von BETONGPROD
BETONGPRODvor 2 Jahren

Dom är alltså inne bakom läktaren enbart för att provocera sen tar dom första bästa chans dom får

Profilbild von BETONGPROD
BETONGPRODvor 2 Jahren

Tolvåringar som fått batongslag i magen hur fan kan ni leva med er själva

Profilbild von MadsVänstersDoja
MadsVänstersDojavor 2 Jahren

Ett barn gråter nere på nedre för den blivit pepparsprejad, max 12 år

Profilbild von Krisinho
Krisinhovor 2 Jahren

Akta er för sprayen bara. Flytta bak alla barn. Dom sprutar på allt

Profilbild von StanleysMidja
StanleysMidjavor 2 Jahren

Tycker polisen står rätt lugnt och stilla. Bajenpundare som ska fram och jiddra.

Profilbild von BETONGPROD
BETONGPRODvor 2 Jahren

Det här är ju också efter det va kaos så man kanske inte ska uttala sig om man inte va där.

Profilbild von Erik
Erikvor 2 Jahren

Haha ”Vi ska JO anmäla hela bunten” 😂🤣🤣🤣

Profilbild von Grönvit
Grönvitvor 2 Jahren

Behövs mer orten på fotbollsmatcher, då tar polisen fram grillen och bjuder på korv

Profilbild von K͙⃰e͙⃰n͙⃰t͙⃰a͙⃰ ͙⃰a͙⃰f͙⃰ ͙⃰B͙⃰a͙⃰j͙⃰e͙⃰n͙⃰
K͙⃰e͙⃰n͙⃰t͙⃰a͙⃰ ͙⃰a͙⃰f͙⃰ ͙⃰B͙⃰a͙⃰j͙⃰e͙⃰n͙⃰vor 2 Jahren

Hade inga problem att gå på matchen …hand i hand gick jag med min grön.vita kärlek till klacken …njöt av en underbar match

Ähnliche Videos

Snutjävlar vid Råstasjön. Horungar. #ACAB
5:20

Sensitive content

Snutjävlar vid Råstasjön. Horungar. #ACAB

Granat

173,431 Aufrufe • vor 9 Monaten