Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

99,303 views • 2 years ago •via X (Twitter)

10 Comments

BETONGPROD's profile picture
BETONGPROD2 years ago

Va försiktiga allihopa det är uppenbart nått på gång hos snuten, dom har manglat pepparspray över folk på nedre

BETONGPROD's profile picture
BETONGPROD2 years ago

Dom är alltså inne bakom läktaren enbart för att provocera sen tar dom första bästa chans dom får

BETONGPROD's profile picture
BETONGPROD2 years ago

Tolvåringar som fått batongslag i magen hur fan kan ni leva med er själva

MadsVänstersDoja's profile picture
MadsVänstersDoja2 years ago

Ett barn gråter nere på nedre för den blivit pepparsprejad, max 12 år

Krisinho's profile picture
Krisinho2 years ago

Akta er för sprayen bara. Flytta bak alla barn. Dom sprutar på allt

StanleysMidja's profile picture
StanleysMidja2 years ago

Tycker polisen står rätt lugnt och stilla. Bajenpundare som ska fram och jiddra.

BETONGPROD's profile picture
BETONGPROD2 years ago

Det här är ju också efter det va kaos så man kanske inte ska uttala sig om man inte va där.

Erik's profile picture
Erik2 years ago

Haha ”Vi ska JO anmäla hela bunten” 😂🤣🤣🤣

Grönvit's profile picture
Grönvit2 years ago

Behövs mer orten på fotbollsmatcher, då tar polisen fram grillen och bjuder på korv

K͙⃰e͙⃰n͙⃰t͙⃰a͙⃰ ͙⃰a͙⃰f͙⃰ ͙⃰B͙⃰a͙⃰j͙⃰e͙⃰n͙⃰'s profile picture
K͙⃰e͙⃰n͙⃰t͙⃰a͙⃰ ͙⃰a͙⃰f͙⃰ ͙⃰B͙⃰a͙⃰j͙⃰e͙⃰n͙⃰2 years ago

Hade inga problem att gå på matchen …hand i hand gick jag med min grön.vita kärlek till klacken …njöt av en underbar match

Related Videos

Snutjävlar vid Råstasjön. Horungar. #ACAB
5:20

Sensitive content

Snutjävlar vid Råstasjön. Horungar. #ACAB

Granat

173,431 views • 9 months ago