Loading video...
Video Failed to Load
Dah kenapa pulak wahid senario ada ๐ญ๐
10 Comments

Bomoh Sains Komputer1 year ago
Tak konsisten langsung muka diorang ni.. kejap macam Rosyam Nor, kejap macam Vin Diesel, kejap macam Wahid Senario

Izzah Hasan1 year ago
VIN DIESEL PON ADOOOOO~!!! ๐ญ

ใญใ (๊น)1 year ago
Afdlin shauki pon ada

๐๐น_๐ฝ๐โ๐๐1 year ago
Rosyam ketap bibir pun ada. Bapak castelo

Sensibo1 year ago
๐ท A tough day in the jungleโhow does this sloth overcome it? The twist you didnโt see coming

๐ท๐๐โค1 year ago
Hot nya kak ros. Haha. Upin ipin pun sampai ke tua rambut gitu geram gak tgk. Hahaha

Syaz Bay ๐ฒ๐พ1 year ago
HAHAHAHAHAHHAHHAHAH sorang muka wahid, sorang mcm adflin shauki. tak paham akum ๐

๋๋ the G.O.A.T1 year ago
Eeeee takpelaaaaa. Takut ๐ญ

Zoul1 year ago
Hahahahhahahahah

Mal1 year ago
Siapa Yang Bagi Vin Diesel Idea Ni ? ๐
