Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Dah langgar lari macam tu je...😅

308,449 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

PerempuanMarhaen profil fotoğrafı
PerempuanMarhaen1 yıl önce

Kalau tgk dashcam ni macam awak yg tiba2 tukar lane, dari first to mid lane. Org belakang tak sempat brake barangkali. Jalan licin kan. If so, org yg langgar belakang mmglah salah, but you are the cause.

sukiegoeswild profil fotoğrafı
sukiegoeswild1 yıl önce

Bini kau dah warning 3x pun kau taknak slow. Dah dekat baru gelabah.

taketakegoyoung profil fotoğrafı
taketakegoyoung1 yıl önce

Sendiri pun bodoh. Haaa mendapat la kau. 👎🏿

eme profil fotoğrafı
eme1 yıl önce

Bini sayang2 ko buat tak tahu, lepastu gelabah masuk lane orang.

Tini Quin profil fotoğrafı
Tini Quin1 yıl önce

Rasanya dia bukan tiba2 tukar lane, dia nak ngelak langgar kereta alza putih tu tapi kena langgar dgn kereta lain. Bini suruh follow nape dia tak followww 😩

Robiul Mashud profil fotoğrafı
Robiul Mashud1 yıl önce

Post kebodohan sendiri

sendiriKiri profil fotoğrafı
sendiriKiri1 yıl önce

Salah kereta dashcam brake mengejut dgn jarak +- 10meter, jalan hujan.

Zed profil fotoğrafı
Zed1 yıl önce

Bodoh. Dah tahu lampu brake menyala semua kereta depan, dia lagi laju..tiba tiba break mengejut. Padan muka orang bodoh. Sekian.

🇲🇾 Suajie Nik Mat profil fotoğrafı
🇲🇾 Suajie Nik Mat1 yıl önce

Laki yg bodoh ego. Bini dah suruh follow gerak je laa cpt2. Lps tu nak meroyan lari. Diri sendiri pun bodoh hujan licin. bawa laju

𝑫𝑨𝑳𝑩𝑰𝑮𝑨𝑻𝑹𝑨𝑵 profil fotoğrafı
𝑫𝑨𝑳𝑩𝑰𝑮𝑨𝑻𝑹𝑨𝑵1 yıl önce

ohhh die dah delete vtt die. byk kena kecam kot 🤣

Benzer Videolar