Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Dah macam orang hilang akal.

4,281,943 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

GTLepat profil fotoğrafı
GTLepat3 yıl önce

Aku tak minat kpop but i dont give a single f kalau diorg nak hilang akal ke apa. Esok tgk bola, kaki2 bola pulak gaduh, baling botol. Pun i dont give a f. Selalu yang tweet mcm ni org yg dah tak ada content lps tu mintak follower kecam satu sama lain sbb tu kongsi.

ʏᴏᴜʀ ᴡᴏʟᴠᴇʀɪɴᴇ 🐺🏴 profil fotoğrafı
ʏᴏᴜʀ ᴡᴏʟᴠᴇʀɪɴᴇ 🐺🏴3 yıl önce

Nampak enjoy 👍🏼 Peminat suka lain enjoynya, peminat band rock overseas dtg Malaysia lain enjoynya, peminat pisang goreng lain enjoynya, peminat tumblr Starbucks lain enjoynya, peminat politik lain enjoynya. Minat masing² kan, let’s respect each other 🙂

harith ˘͈ᵕ˘͈ 🇵🇸 profil fotoğrafı
harith ˘͈ᵕ˘͈ 🇵🇸3 yıl önce

apo nak pergi umrah pon busuk hati lagi

Alia profil fotoğrafı
Alia3 yıl önce

Everyone in the comment saling banding2 antara satu sama lain. Yang minat bola kecam yang minat kpop and yang minat kpop kecam yang minat bola. Ada juga yang bangga bcs they’re none of these. Semua sama je. Respect minat orang. Jangan perasan diri tu better dari orang. Menyampah.

Gisang Poreng profil fotoğrafı
Gisang Poreng3 yıl önce

Sekadar mengeruhkan keadaan

👁️Kak🫦Chom👁️ profil fotoğrafı
👁️Kak🫦Chom👁️3 yıl önce

Siboknye?apa kena mengena org sambut artis dgn kome pg umrah?pg jela umrah dok sibok jaga hal org siap rekod2,siap membebel konon sblm pg umrah tu baik la?ahhhsuudahhhlahhh!!!!

aweenzz profil fotoğrafı
aweenzz3 yıl önce

Sama je perangai. Korea ke msia ke biar jelah. Nanti dah habis rasa suka tu, kau tengok artis drpd jauh pon kau rasa biasa je. Biar je. Let them enjoy the moment. No need to be bitter.

Evan🧣 profil fotoğrafı
Evan🧣3 yıl önce

okay la dari layan bola cam beruk campak kerusi baling batu bagai ew kepam

Alan Jaeger 🇵🇸 profil fotoğrafı
Alan Jaeger 🇵🇸3 yıl önce

Rehearsal menyambut kedatangan dajjal ke?

🇵🇸 profil fotoğrafı
🇵🇸3 yıl önce

dia cam ni, imagine yang datang tu ronaldo, mahu tak abang pun terkinja kinja menyambut astu saya pun record cakap “hah baguihh hah baguih” memasing ada minat fanatik masing masing. kemon da 2023 kot

Benzer Videolar