Loading video...
Video Failed to Load
Danimarka’da bisiklet trafiği… 📍 Danimarka/Kopenhag
29,283 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Timuçin GÜVEN1 year ago
Arabalar burada ikinci sınıf vatandaş😅

Muhsin Sezgin1 year ago
Nispet mi yapıyosun kardeş 😂

Ekinara1 year ago
Araba yolundan bisikletle gidenin Türk olma ihtimali ?

Son Durum1 year ago
Danimarka’daki her on insandan dokuzu bir bisiklete sahipken her on insandan dördü bir arabaya sahip...

sirerencan’t1 year ago
Araba trafiği olmasın diye bisiklet kullanıyorlar. Şimdi de bisiklet trafiği olmasın diye arabaya geçerler.

Murat 1903 🦅🇹🇷1 year ago
Ülke zaten ufak bisiklet kullanılması normal

Mete1 year ago
Bizde de araba var iste

suwa591 year ago
Orda bisiklet tamirciliği en kral meslek olsa gerek 😱 sanayi yok motor inecek diyen yok yenisini taktik abi oncek parça ölmüştü diyen yok

Alper D.1 year ago
Yoldan gidip kaynak yapan kesin Türk

Zülfü1 year ago
How an eligible suitable community

