Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Dansk ”parodi” om Sverige
10 Kommentare

Rebeccavor 1 Jahr
Danskarna gör det igen!

Kilroyvor 1 Jahr
Kom just hem från Danmark. Jag och hustrun konstaterade minst en gång om dagen där nere att ”Det där hade man nog inte kunnat göra i Sverige”. Och det var aldrig till Sveriges fördel 😅.

Rebeccavor 1 Jahr
Haha! Jag gillar verkligen Danmark 😅

Martin Swahnvor 1 Jahr
Roligt och tyvärr alltför sant 😅

Fredrik 🇸🇪🇩🇰🇳🇴🇫🇮🇮🇸vor 1 Jahr
Parodi? Det är ju så vänsterpolitikerna vill ha det.

Rebeccavor 1 Jahr
Jag var ironisk

Fredrik Lindbergvor 1 Jahr
😂 samtidigt tragiskt för det är nästan helt sant!!!! 🥲

Tom Sellecktionvor 1 Jahr
Vi är snart där om inte redan

Rebeccavor 1 Jahr
Tänk att den har över fyra år på nacken.. tragiskt

🄳 🄳vor 1 Jahr
Sant
Ähnliche Videos
6:09
Sensitive content
Om bule minta maaf soal parodi IKN, banyak yg baper soale😬
5tePh3N
178,318 Aufrufe • vor 2 Jahren

