Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Darağacında olsak bile…

58,210 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

atavratfener's profile picture
atavratfener1 year ago

Murat abiii adamdırrr

Musa TAÇYILDIZ's profile picture
Musa TAÇYILDIZ1 year ago

O yüzden mi koşulsuz, şartsız, gerekçesiz, anasız, fakatsız, Fb’ye yarım milyar dolar bağışlayan Ülker’e boykot Murat bey. Yakışmadı!

Murat Şeker's profile picture
Murat Şeker1 year ago

Atatürkçü değilim açıklamasının peşinden sonra bile mi? Paraya tamah etmemek gerek…

BerlinAslanı's profile picture
BerlinAslanı1 year ago

Atam yaşasaydı şikeci feneri kapatırdı🙏🏻

İrf@N~ 1️⃣5️⃣⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️'s profile picture
İrf@N~ 1️⃣5️⃣⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️1 year ago

Son sözümüz Fenerbahçe 💛💙

Resat Altunbas's profile picture
Resat Altunbas1 year ago

Karanlık zamanlarda şarkı da söylenecek mi? Elbette, şarkı da söylenecek, karanlık zamanları anlatan...Bertolt Brecht #bertoltbrecht

Ibish Bayezit's profile picture
Ibish Bayezit1 year ago

Eeee, CHP, #ülker BOYKOT diyor ! Napacaksınız ? Hadi milliyetciliğinizi görelim Bakalım ne kadar boş taraftarsınız… Aziz Yıldırım: “paralı k•pekler”. demişti ! 👉🏻Haklı çıktı !

Nevzat Nuroglu's profile picture
Nevzat Nuroglu1 year ago

Aferim lan şeker biraz adam cıktin oaraya satmamışsın kendine helal...

Arda Guney's profile picture
Arda Guney1 year ago

SON SÖZÜMÜZ FENERBAHÇE 💛💙

Related Videos