Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Dat blijft maar komen… 😅 🚜

53,427 views • 3 years ago •via X (Twitter)

9 Comments

Jens De Pauw's profile picture
Jens De Pauw3 years ago

Je weet dat ze uit onvrede op de baan zijn omdat uw partijgenote Zuhal de boeren in de steek laat?

woodstock's profile picture
woodstock3 years ago

kan je tegen @Zu_Demir zeggen dat stikstof een strijd is die ze niet kan winnen. De wortels van de Vlaming zitten in de grond, sympathie voor de nog boerende Vlaming niet onderschatting. Schrap groene onzin uit jullie beleid.

Paulet Tibx's profile picture
Paulet Tibx3 years ago

Nochtans uw partij waar ze tegen protesteren of ben je hen gewoon aan het uitlachen ?

Lies Bernaerts's profile picture
Lies Bernaerts3 years ago

Voortaan het belang van onze voedselproducerende sector best niet meer reduceren tot het electorale belang van een handjevol landbouwers. Want daar is @de_NVA goed in. Enkel denken in termen van electoraal belang. 🥶

Theo Francken's profile picture
Theo Francken3 years ago

@de_NVA Enkel denken itv electoraal belang? Aub zeg.

itsbeertime's profile picture
itsbeertime3 years ago

Schaam u diep Theo het is de NVA dat de boeren kapot maakt. U vind dit nog lachwekkend ook. Mensen die voor hun levenswerk opkomen.

Els Ampe's profile picture
Els Ampe3 years ago

Allez Theo, jij kan @Zu_Demir wel overtuigen om naar de boeren te luisteren 💪🏽🙏😅

Dré 🖤💛💔's profile picture
Dré 🖤💛💔3 years ago

Tegen het WEF slaafje Demir

peppitto uit vlaanderen's profile picture
peppitto uit vlaanderen3 years ago

super ik steun de boeren,dat ze gans het land maar plat leggen

Related Videos