Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Dat blijft maar komen… 😅 🚜

53,427 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля Jens De Pauw
Jens De Pauw3 лет назад

Je weet dat ze uit onvrede op de baan zijn omdat uw partijgenote Zuhal de boeren in de steek laat?

Фото профиля woodstock
woodstock3 лет назад

kan je tegen @Zu_Demir zeggen dat stikstof een strijd is die ze niet kan winnen. De wortels van de Vlaming zitten in de grond, sympathie voor de nog boerende Vlaming niet onderschatting. Schrap groene onzin uit jullie beleid.

Фото профиля Paulet Tibx
Paulet Tibx3 лет назад

Nochtans uw partij waar ze tegen protesteren of ben je hen gewoon aan het uitlachen ?

Фото профиля Lies Bernaerts
Lies Bernaerts3 лет назад

Voortaan het belang van onze voedselproducerende sector best niet meer reduceren tot het electorale belang van een handjevol landbouwers. Want daar is @de_NVA goed in. Enkel denken in termen van electoraal belang. 🥶

Фото профиля Theo Francken
Theo Francken3 лет назад

@de_NVA Enkel denken itv electoraal belang? Aub zeg.

Фото профиля itsbeertime
itsbeertime3 лет назад

Schaam u diep Theo het is de NVA dat de boeren kapot maakt. U vind dit nog lachwekkend ook. Mensen die voor hun levenswerk opkomen.

Фото профиля Els Ampe
Els Ampe3 лет назад

Allez Theo, jij kan @Zu_Demir wel overtuigen om naar de boeren te luisteren 💪🏽🙏😅

Фото профиля Dré 🖤💛💔
Dré 🖤💛💔3 лет назад

Tegen het WEF slaafje Demir

Фото профиля peppitto uit vlaanderen
peppitto uit vlaanderen3 лет назад

super ik steun de boeren,dat ze gans het land maar plat leggen

Похожие видео