Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
De la "terreta"...
174,662 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

26M🌈 Joan Lluís Senon🏳️🌈🇦🇩 🩸vor 1 Jahr
Una trolejà ben guapa, la terreta pa l’escurà, i visca el País Valencià!

☃️Robertin❄️vor 1 Jahr
Algú ho tenia que dir… i heu sigut vosaltres! Molt grans🫶

Elvis Nieto Election Editionvor 1 Jahr
En dos collons

Ausiàs Fustervor 1 Jahr
Sempre a la contra i avant

Antiblavers PVvor 1 Jahr
Heu donat una lliçó d'honestedat i valentia. Si volem fotre fora els peperos, tots hem d'assumir riscos. Aplaudiments.

RataCuineravor 1 Jahr
M'agradaria veurer-li la cara a Carlitos al vorer aço jjajajajjaja

Mariavor 1 Jahr
@enrosinat Som del País Valencià!! 😋👍🌿

Rogermarxismo ☭vor 1 Jahr
Quin camiseton que dus😮💨

Emilio Palomaresvor 1 Jahr
La terreta per tapar la pixarradeta del gos. La terra de la que parles es diu País Valencià. Amb carinyo.😘

Julen🦇🇵🇲🇲🇰vor 1 Jahr
Honor!!
