Loading video...
Video Failed to Load
Derbiye karşı duruşumuz budur
37,919 views • 1 year ago •via X (Twitter)
7 Comments

JohannCruyff1 year ago
Maximin amrabat olmayabilirmiş. Oynama ihtimalleri çok düşük. Kosticleride yok. Galibiyet almamız şart

Manuel fernandes 🇹🇷1 year ago
Patrik sik babayı da alsa keske

abraham1 year ago
Maçı yenin salıncak demeyiz

Besiktasıntakendisi1 year ago
Herkes denk bir derbi bekliyorda bence bir takım fark yiyecek acaba hangi takım

BapeNBae1 year ago
SİKECEZZZZZZ

mert1 year ago
beşiktaş fenere gene can simidi olur salıncaktan inmez domalır

BEŞİKTAŞ SEVDALISI🇹🇷1 year ago
@nocontextjk king haftaya cmt 6da Sinan Erdemde fb maçı var 15K kartal lazım bi twit at beee Futbolda yeneriz her türlü rahat yav sonra adsye sikiliriz evimizde
