Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

819,322 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля G’
G’2 лет назад

Savaşı başlatan Filistin, bunu da söyleyin hadi. Türklere yaptıklarının cezasını çekiyorlar yarım asırdır. Osmanlı torunuyum diye gezip de Osmanlı'ya ihanet edenler için timsah gözyaşı döküp bunu da insanlık adı altında paylaşmanız hiç ama hiç samimi değil.

Фото профиля Kagan_19O7
Kagan_19O72 лет назад

zamanında yapılan seçimler böyle sonuçlar doğurabilir. Çölün ortasında halen osmanlı treni yatarken (arapların yağmaladığı osmanlı askerlerini taşıyan tren) şimdi çok da fazla sorgulamamak lazım. Herkes kendi kaderini çizer. Bu arkadaşlar da bu kaderi kendilerine çizdi.

Фото профиля Babürşah
Babürşah2 лет назад

Ne alaka . Sürekli olanlara üzülemezsiniz. Sürekli üzülüyorum diyen de yalan söylüyordur

Фото профиля Abdullah Erdoğan
Abdullah Erdoğan2 лет назад

Ayni şeyi dogu türkistan icin de bekliyoruz samimiyetinize inanirim o zaman

Фото профиля Alexey Redder
Alexey Redder2 лет назад

Dostum haberin var mı bilmem ama herkes kendi hayatını yaşıyor :D

Фото профиля Yolcu
Yolcu2 лет назад

Müslümanların en büyük derdi dertsizliktir. N. F. K.

Фото профиля Balck Pearl
Balck Pearl2 лет назад

O duruma gelmemize az kaldı sabredin biraz

Фото профиля 〽️utlu 1907 cingöz
〽️utlu 1907 cingöz2 лет назад

Araplara üzülmekte ne biliyim beter olsunlar

Фото профиля 🤘
🤘2 лет назад

Bunları görmek, 37 C° güneşin altında kalan bedenini farklı hissettirmeyecek. Evet belki içinde bulunduğumuz sıkıntılı durumlardan daha kötülerini yaşayabiliriz ama ben bugünümü yaşayamazken yarınımdan daha az sıkıntı çekiyorum diye derdimden kurtulmam.

Похожие видео