正在加载视频...
视频加载失败
dert bize atalarimizdan yadigar
10 条评论

Tülüş1 年前
Mıkrofonu tutuşu bıle yeter

cey leo1 年前
kesinlikle 🙌🇹🇷

Emperor the Antares1 年前
kırmızı oda sadinin küçüklüğü ŞSDÖLALŞÖFSD

cey leo1 年前
AJDBFKSNDKFNSKFND yt de uzun halini dinliyorum su an asırı yetenekli yine koymusuz🇹🇷

Erdem Temek1 年前
ikisi de çok iyiydi gerçekten

☀️🗽1 年前
Hay aw aradaki farka bak ya büyüğünden tut küçüğüne kadar mutsuzuz lan ülkece 😂

cey leo1 年前
@McHd2107 yemin ederim oyle ahshshdh hayır mutsuzken bile gülüp eglenebiliyoz o daha buyuk olayy

Neslişah1 年前
Çok güzel sesleri var ama

Esma 💞1 年前
Keskin bıçak daha iyi değil mi güzelim şahin onu daha iyi okuyo

Rich kids of solana1 年前
Türk milletinin bilinç altında her zaman çöküşe hazırlıklı olma kodları yatılıymış. Rüyamda cem yılmaz söyledi.
