Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
dert bize atalarimizdan yadigar
323,016 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Tülüş1 год назад
Mıkrofonu tutuşu bıle yeter

cey leo1 год назад
kesinlikle 🙌🇹🇷

Emperor the Antares1 год назад
kırmızı oda sadinin küçüklüğü ŞSDÖLALŞÖFSD

cey leo1 год назад
AJDBFKSNDKFNSKFND yt de uzun halini dinliyorum su an asırı yetenekli yine koymusuz🇹🇷

Erdem Temek1 год назад
ikisi de çok iyiydi gerçekten

☀️🗽1 год назад
Hay aw aradaki farka bak ya büyüğünden tut küçüğüne kadar mutsuzuz lan ülkece 😂

cey leo1 год назад
@McHd2107 yemin ederim oyle ahshshdh hayır mutsuzken bile gülüp eglenebiliyoz o daha buyuk olayy

Neslişah1 год назад
Çok güzel sesleri var ama

Esma 💞1 год назад
Keskin bıçak daha iyi değil mi güzelim şahin onu daha iyi okuyo

Rich kids of solana1 год назад
Türk milletinin bilinç altında her zaman çöküşe hazırlıklı olma kodları yatılıymış. Rüyamda cem yılmaz söyledi.
