Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
dert bize atalarimizdan yadigar
10 Yorum

Tülüş1 yıl önce
Mıkrofonu tutuşu bıle yeter

cey leo1 yıl önce
kesinlikle 🙌🇹🇷

Emperor the Antares1 yıl önce
kırmızı oda sadinin küçüklüğü ŞSDÖLALŞÖFSD

cey leo1 yıl önce
AJDBFKSNDKFNSKFND yt de uzun halini dinliyorum su an asırı yetenekli yine koymusuz🇹🇷

Erdem Temek1 yıl önce
ikisi de çok iyiydi gerçekten

☀️🗽1 yıl önce
Hay aw aradaki farka bak ya büyüğünden tut küçüğüne kadar mutsuzuz lan ülkece 😂

cey leo1 yıl önce
@McHd2107 yemin ederim oyle ahshshdh hayır mutsuzken bile gülüp eglenebiliyoz o daha buyuk olayy

Neslişah1 yıl önce
Çok güzel sesleri var ama

Esma 💞1 yıl önce
Keskin bıçak daha iyi değil mi güzelim şahin onu daha iyi okuyo

Rich kids of solana1 yıl önce
Türk milletinin bilinç altında her zaman çöküşe hazırlıklı olma kodları yatılıymış. Rüyamda cem yılmaz söyledi.
