Loading video...
Video Failed to Load
"Després d'anys de no dormir, de no poder estar tranquils a casa..." Finalment, els veïns de Cal Bloke, un edifici ocupat al centre de Manresa, han aconseguit comprar l'immoble a un fons voltor i convertir-lo en cooperativa. És un cas sense precedents
49,977 views • 4 months ago •via X (Twitter)
0 Comments
No comments available
Comments from the original post will appear here











