Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

"Després d'anys de no dormir, de no poder estar tranquils a casa..." Finalment, els veïns de Cal Bloke, un edifici ocupat al centre de Manresa, han aconseguit comprar l'immoble a un fons voltor i convertir-lo en cooperativa. És un cas sense precedents

49,977 views • 4 months ago •via X (Twitter)

0 Comments

No comments available

Comments from the original post will appear here

Related Videos