Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Det kommer bara eskalera!
259,983 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

De kan verkligen aldrig bete sig???

Nej, de drivs av sånt starkt hat

Tror som du, man letar konfrontation för att kunna sprida och få fler följare och våldsverkare. Ser paralleller i det här som i mycket annat. För svag respons i början fram tills det är för sent. Min vy är att polisen skulle ha gått in med hård våldsverkan tidigt, ingen är intresserad av att delta då. Idioterna vill uppvigla till våld, de vill ha våld mot poliserna men vill kunna motivera det för sina följare. Iran vill ha kaos på våra gator.

Har vi inte nån polischef?

”Beväpnat motstånd är vår rätt”

@Folkessonson Vart någonstans?

Sår man i vind, får man skörda i storn. Detta borde ha stoppats innan det fick livskraft!

För övrigt anser jag att polisen ska köpa in vattenkanoner.

Det vore på sätt och vis bra för det skulle innebära att de visar upp deras egentliga agens. Dominansbeteende på våra gator där de med våld eller hot om våld tar över och ska bestämma. Då behöver polisen visa att svensk lag gäller här.

Är så sjukt trött på dessa palestina-aktivister. Skeppa dom till Gaza.
