Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Det "nya" Norge 😏
125,401 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Diego1 yıl önce
Det er belønningen for å være hoflig og inkluderende og annet "feel good"-tull. Et mangfoldig samfunn er et svakt samfunn

Goyman1 yıl önce
Alle som er voldelige må bli depotert. Vi kan ikke leve slik.

quantumP1 yıl önce
Utsolgt for bananer?

Vegard.1 yıl önce
Hvorfor får rema ansatten tilsnakk av kunden?🫣

Ny Thun1 yıl önce
Dess mer malatonin dess færre hjerneceller.

Proud 4%er1 yıl önce
Hvorfor accepterer nordmændene disse invasive aggressive og voldelige illegale immigranter? Hvorfor stemmer nordmændene på partier som støtter denne illegale indvandring? 🤔

Alex1 yıl önce
Apekatter

Tone Hegghammer1 yıl önce
Det skjer over hele Europa med de onde globalistiske statene som nå styrer oss europere. Vi alle burde stå sammen om dette, men folk bryr seg ikke.
