Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Det "nya" Norge 😏

125,401 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

Diego profil fotoğrafı
Diego1 yıl önce

Det er belønningen for å være hoflig og inkluderende og annet "feel good"-tull. Et mangfoldig samfunn er et svakt samfunn

Goyman profil fotoğrafı
Goyman1 yıl önce

Alle som er voldelige må bli depotert. Vi kan ikke leve slik.

quantumP profil fotoğrafı
quantumP1 yıl önce

Utsolgt for bananer?

Vegard. profil fotoğrafı
Vegard.1 yıl önce

Hvorfor får rema ansatten tilsnakk av kunden?🫣

Ny Thun profil fotoğrafı
Ny Thun1 yıl önce

Dess mer malatonin dess færre hjerneceller.

Proud 4%er profil fotoğrafı
Proud 4%er1 yıl önce

Hvorfor accepterer nordmændene disse invasive aggressive og voldelige illegale immigranter? Hvorfor stemmer nordmændene på partier som støtter denne illegale indvandring? 🤔

Alex profil fotoğrafı
Alex1 yıl önce

Apekatter

Tone Hegghammer profil fotoğrafı
Tone Hegghammer1 yıl önce

Det skjer over hele Europa med de onde globalistiske statene som nå styrer oss europere. Vi alle burde stå sammen om dette, men folk bryr seg ikke.

Benzer Videolar