Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Det "nya" Norge 😏
125,401 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

Diegovor 1 Jahr
Det er belønningen for å være hoflig og inkluderende og annet "feel good"-tull. Et mangfoldig samfunn er et svakt samfunn

Goymanvor 1 Jahr
Alle som er voldelige må bli depotert. Vi kan ikke leve slik.

quantumPvor 1 Jahr
Utsolgt for bananer?

Vegard.vor 1 Jahr
Hvorfor får rema ansatten tilsnakk av kunden?🫣

Ny Thunvor 1 Jahr
Dess mer malatonin dess færre hjerneceller.

Proud 4%ervor 1 Jahr
Hvorfor accepterer nordmændene disse invasive aggressive og voldelige illegale immigranter? Hvorfor stemmer nordmændene på partier som støtter denne illegale indvandring? 🤔

Alexvor 1 Jahr
Apekatter

Tone Hegghammervor 1 Jahr
Det skjer over hele Europa med de onde globalistiske statene som nå styrer oss europere. Vi alle burde stå sammen om dette, men folk bryr seg ikke.
