正在加载视频...
视频加载失败
Devlet Bahçeli kürsüye çıktı. Özlemişiz.
10 条评论

Berrin Başkan1 年前
Cenab-ı Allah’a hamd olsun. Rabbim başımızdan eksik etmesin. 🇹🇷

Sultan Göktemur1 年前
Şükür kavuşturana.

Semih Çakır1 年前
Allah başımızdan eksik etmesin.

Yusuf Aktaş1 年前
O'na can kurban.

Ali Tekirkaya1 年前
Sesini duymak bile güven veriyor insana.

Mehmet Trabzonlu1 年前
Rabbime şükürler olsun.

aysunacar1 年前
Özlemiştik Vuslatımıza kavuştuk Yine her zaman olduğu gibi dimdik 🤲 Kuduranlar hazır ola geçsin ve beklesin

İzmir Belediye Reisi1 年前
Bahçeliye demediğiniz laf kalmadığı günler gözümde koskoca bir mazi. İtaat güzel bir şey, saygı duyacaksın.

Yusuf Kurt1 年前
👍🇹🇷🐺

Mustafa Esgűn1 年前
👍👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷☝️🤘

