Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

“Devlet nerede” diyenlere bir çift sözümüz var! 🇹🇷 #deprem

26,620 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von 🖤HALKBAKANI🖤
🖤HALKBAKANI🖤vor 2 Jahren

Devletle kimsenin sorunu yok... Sorunumuz Asgari Ücretlinin -17.000 Emeklilerin -10.000 Kiraların 15.000 olması Anladınmı Kapiş👍

Profilbild von Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr

🇺🇸 Put America First! 💯 We have the best chance with Trump & Vance. ✅ Wear it Proudly here:

Profilbild von TRT İzleyen Köylü 🇹🇷
TRT İzleyen Köylü 🇹🇷vor 2 Jahren

Devletimiz varolsun

Profilbild von @hmet
@hmetvor 2 Jahren

Sence buna mecbur degilmi DEVLET milleti sığıntı gibi göstermekten vazgeçin bu ülkenin vatandaşı isek sahip çıkılmalı bize demi

Profilbild von VatanDelisi
VatanDelisivor 2 Jahren

Devletimiz var olsun 🤘🇹🇷🤘

Profilbild von 🖤HALKBAKANI🖤
🖤HALKBAKANI🖤vor 2 Jahren

Yani Öyle götünü yiyim ayagı yapma salak yok karşında

Profilbild von Hasan Ali Sevindik 🌐
Hasan Ali Sevindik 🌐vor 2 Jahren

@muhittinyamaner Soru 1 Deprem üzerinden 1.5 sene geçti Hatay’da hak sahiplerinin yüzde kaçına ev çıktı? Soru 2 Ev çıkanların kaçı evinde oturmaya başladı? Soru 3 Hali hazırda Hatay’da kaç yüz bin kişi hala konteynerda yaşıyor? G*tten atmak kolay yiyorsa buna cevap ver ?

Profilbild von Odm.Fatih
Odm.Fatihvor 2 Jahren

Devlet beton değildir ey ülkücüler. Ruhunuzu devletin kirli ilişkilerine sattınız. Kimin kanının bozuk olduğunu depremde ölenler size ahirette soracak. Hakemde Allah cc olacak.

Profilbild von Geophy20
Geophy20vor 2 Jahren

devlet doğayı betonlamakla meşgul, bir yandan beton tabutlar yapıyor yaptırıyor bir yandan dışarıdan milyonları getirtip o beton tabutlara talipli yapıyor,

Profilbild von Geophy20
Geophy20vor 2 Jahren

bu binaların 2-3 katlı olması gerekirdi, İNSAN gibi yaşam tarzı, erdoğanın dediği gibi, insan fıtratı gereği yere yakın yaşamak zorundadır, günah çıkarma gibi bir durum.

Ähnliche Videos