Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
“Devlet nerede” diyenlere bir çift sözümüz var! 🇹🇷 #deprem
26,620 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Devletle kimsenin sorunu yok... Sorunumuz Asgari Ücretlinin -17.000 Emeklilerin -10.000 Kiraların 15.000 olması Anladınmı Kapiş👍

🇺🇸 Put America First! 💯 We have the best chance with Trump & Vance. ✅ Wear it Proudly here:

Devletimiz varolsun

Sence buna mecbur degilmi DEVLET milleti sığıntı gibi göstermekten vazgeçin bu ülkenin vatandaşı isek sahip çıkılmalı bize demi

Devletimiz var olsun 🤘🇹🇷🤘

Yani Öyle götünü yiyim ayagı yapma salak yok karşında

@muhittinyamaner Soru 1 Deprem üzerinden 1.5 sene geçti Hatay’da hak sahiplerinin yüzde kaçına ev çıktı? Soru 2 Ev çıkanların kaçı evinde oturmaya başladı? Soru 3 Hali hazırda Hatay’da kaç yüz bin kişi hala konteynerda yaşıyor? G*tten atmak kolay yiyorsa buna cevap ver ?

Devlet beton değildir ey ülkücüler. Ruhunuzu devletin kirli ilişkilerine sattınız. Kimin kanının bozuk olduğunu depremde ölenler size ahirette soracak. Hakemde Allah cc olacak.

devlet doğayı betonlamakla meşgul, bir yandan beton tabutlar yapıyor yaptırıyor bir yandan dışarıdan milyonları getirtip o beton tabutlara talipli yapıyor,

bu binaların 2-3 katlı olması gerekirdi, İNSAN gibi yaşam tarzı, erdoğanın dediği gibi, insan fıtratı gereği yere yakın yaşamak zorundadır, günah çıkarma gibi bir durum.

